دکوراسیون داخلی جواهر فروشی

0
1267
دکوراسیون داخلی جواهر فروشی
دکوراسیون داخلی جواهر فروشی

دکوراسیون داخلی جواهر فروشی

برای موفقیت راز پیچیده ای وجود ندارد؛ آماده سازی، سخت کوشی و درس گرفتن از شکست ها.

دکوراسیون داخلی جواهر فروشی : جواهر فروشی، یکی از آن شغل هایی است که در آن معاملات معمولا با قیمت های بالا انجام می شود. در این شغل، دکوراسیون و طراحی داخلی مغازه بسیار حائز اهمیت است. دکوراسیون و طراحی داخلی طلا فروشی باید به گونه ای باشد که نظر مشتریان را به خود جلب کند. از آنجا که اغلب مشتریان و مراجعه کنندگان به طلا فروشی ها خانم ها هستند، به همین دلیل زیبایی دکوراسیون و محیط داخلی طلا فروشی بسیار اهمیت دارد. بسیاری از افراد به ویژه خانم ها، هنگامی حاضر به ورود به یک فروشگاه و خرید از آن می شوند که آن فروشگاه از دکوراسیون و طراحی داخلی قابل قبولی برخوردار باشد. بنابراین صاحبان مغازه طلا فروشی و جواهر فروشی، می بایست دکوراسیون مغازه خود را به روز نگه دارند تا مشتریان بیشتری به سمت آن ها روانه شود.

دکوراسیون داخلی جواهر فروشی
دکوراسیون داخلی جواهر فروشی

نکات اساسی در دکوراسیون داخلی جواهر فروشی

متریال ویترین طلا و جواهر فروشی: ویترین جواهر وطلافروشی دقیقا تابلوی نمایشی است که تمام جواهرات و طلا ها در معرض نمایش به مشتری قرار می گیرد. ویترین های جواهر فروشی می توانند به عنوان نماد یک فروشگاه در ذهن مشتری باقی بمانند. نکاتی مانند ارتفاع ، شکل ، رنگ ، متریال  و فرم ویترین می تواند تاثیر بالایی در دید مناسب برای مشتری داشته باشند. یک ویترین خاص با طراحی متفاوت و شاخص می تواند در کنار ویترین های معمولی میزبان جواهرات با قیمت بالاتر در نظر گرفته شود. ویترین های جواهر فروشی می توانند در متریال های مختلفی ساخته شوند. بسته به اینکه سبک طراحی ویترین جواهر فروشی چگونه باشد نوع متریال نیز توسط طراح پیش بینی می شود. معمولا طراح دکوراسیون داخلی با توجه به نوع فرم های طراحی داخلی ، بهترین متریال را در نظر می گیرد. در دکوراسیون داخلی جواهر فروشی بزرگ به فضاهایی برای نشستن و میزهای نمایش طلا و جواهرات توجه داشته باشید. بدین صورت مشتری می تواند با صرف حوصله و کنترل بیشتر صاحب فروشگاه بر روی پیشنهادات روی میز فکر کند. مشتری احساس رضایت و احترام بیشتری خواهد داشت. و فروشگاه شما را به یک فروشگاه طلا فروشی شیک و متفاوت تبدیل می کند.

دکوراسیون داخلی جواهر فروشی
دکوراسیون داخلی جواهر فروشی

ویترین طلا و جواهر فروشی چوبی: چوب همیشه به عنوان یک متریال با اصالت و گرانقیمت شناخته می شده است. در طراحی ویترین طلا فروشی می توان از چوب برای ایجاد فضایی گرم و چشمگیر استفاده نمود. در طراحی با چوب لازم است از نورپردازی به صورت حرفه ای تر استفاده نمود تا نور کافی محیط تامین شود. سبک طراحی با چوب بیشتر برای دکوراسیون با سبک کلاسیک تعریف می شود.

ویترین طلا و جواهر فروشی سنگ کاری: سنگ یکی دیگر از متریال ها باارزش و مجلل شناخته شده است. در طراحی ویترین جواهر فروش می توان از سنگ برای تزیین و جلوه دادن به آن استفاده نمود.

دکوراسیون جواهر فروشی مدرن: دکوراسیون جواهر فروشی می تواند با توجه به سلیقه کارفرما و یا نظر طراح داخلی در سبک های مختلف دکوراسیون طراحی شود. یک طراح داخلی با در نظر گرفتن ابعاد محیط ، مکان فروشگاه ، همجواری ها تصمیم می گیرد که طراحی را با چه رویکردی آغاز کند. طراحی دکوراسیون جواهر فروشی مدرن معمولا برای فروشندگان جوان بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. دکوراسیون مدرن طلافروشی با رنگ های خنثی ، سفید و سیاه بیشترین محبوبیت در سفارشات طراحی کارفرمایان را به خود اختصاص دارد.

دکوراسیون جواهر فروشی شیک: دکوراسیون جواهر فروشی شیک مورد پسند افراد علاقمند به سبک های کلاسیک می باشد. طراحی مجلل با نورپردازی های خیره کننده که مملو از عناصر دکوراتیو لوکس می باشد.

دکوراسیون داخلی جواهر فروشی
دکوراسیون داخلی جواهر فروشی

نورپردازی مغازه در دکوراسیون داخلی جواهر فروشی

در طراحی فروشگاه جواهر فروشی یکی از اصلی ترین ویژگی ها ، نورپردازی متفاوت آن است. نورپردازی یک فروشگاه جواهر فروشی می تواند زیبایی جواهرات را به میزان چند برابر به نمایش بگذارد. جانمایی درست نورپردازی در محیط تاثیر شگرفی در جلوه آن به مشتری دارد. بنابراین به  نورپردازی مناسب در دکوراسیون داخلی مغازه جواهر فروش باید توجه ویژه ای شود. هیچ شخصی حاضر نیست در داخل مغازه ای کم نور به خرید جواهرات مورد نظر خود بپردازید، زیرا مکان کم نور احساس ناامنی را در مشتری بوجود می آورد و در کنار اینکه نمی تواند دید خوبی روی اجناس موجود در مغازه داشته باشد، از بالابردن بودجه خود برای خرید نمونه های بهتر و سنگین تر نیز هراسناک است.  درجه و شدت نورپردازی در مغازه شما بستگی به حالتی دارد که برای دکوراسیون مغازه خود می پسندید. اگر بیشتر محصولات شما از جواهرآلات کلاسیک تشکیل شده، بهتر است میزان روشنایی خود را در محیط افزایش بدهید و اینکار را با لوسترهایی فاخر و کریستالی با شاخه های متعدد عملی کنید، اگر هم بیشتر به محصولات مدرن می پردازید بهتر است از سیستم های روشنایی هالوژنی و محو شده در سقف استفاده کنید تا محیطی ظریف و ساده و در عین حال لوکس داشته باشید. با استفاده از یک نورپردازی مناسب می توانید یک محصول خاص را در ویترین مغازه خود به عنوان نقطه کانونی تبدیل کنید و آن را در مرکز دید همگان قرار دهید تا توسط همین جنس خاص مشتریان به داخل مغازه کشیده شوند و مدل های دیگر را نیز بررسی کنند.

دکوراسیون داخلی جواهر فروشی
دکوراسیون داخلی جواهر فروشی

لامپ ویترین جواهر فروشی: امروزه طراحی نورپردازی به عنوان یکی از شاخه های پرطرفدار کنار طراحان داخلی مشغول فعالیت می باشد. انواع لامپ ها ، چراغ ها ، لوسترهای جدید در دنیای طراحی دکوراسیون  داخلی وارد عرصه شده است که کمک بزرگی  در دکوراسیون داخلی فضاهای مختلف نموده است.

رنگ در دکوراسیون داخلی جواهر فروشی

با توجه به این نکته که قشر هدف و عمده مشتریان طلا فروشی را خانم ها تشکیل می دهند، باید با شناخت علایق و ویژگی های ذاتی آنان در طراحی دکوراسیون داخلی جواهر فروشی، از ترفند هایی در جهت افزایش فروش استفاده نمود. خانم ها معمولا نگاهی جزء نگر دارند پس توجه به جزئیات در طراحی مغازه ی طلا و جواهر فروشی را از یاد نبرید. یکی از جزییات تاثیر گذار در طراحی داخلی طلا و جواهر فروشی استفاده از رنگ های مناسب می باشد. استفاده از رنگ هایی مثل سفید و طلایی که لوکس به نظر می رسند و همچنین مانع جلوه ی طلا و جواهرات نمی شوند، در طراحی داخلی طلا و جواهر فروشی ها از دیرباز معمول بوده است.استفاده از رنگ های تند و جسورانه مثل سبز و قرمز در طراحی داخلی طلا فروشی ها چندان معمول نیست، اما اگر طراح با خلاقیت با استفاده ی گزینشی از این رنگ ها، سعی در ایجاد تمرکز بر قسمتی از فروشگاه یا روی کالایی خاص داشته باشد، می تواند نتیجه ای مناسب و متفاوت به همراه داشته باشد. با ترکیب بندی درست رنگ های ویترین، دیوارها و کف طلا و جواهر فروشی می توان گامی مهم در جلب توجه بینندگان برداشت.

دکوراسیون داخلی جواهر فروشی
دکوراسیون داخلی جواهر فروشی

رنگ ویترین جواهر فروشی: در طراحی داخلی جواهر فروشی باید اهمیت طلا و جواهرات فراموش نشود. بدین معنی که نباید طراحی فضا و رنگ آن به نحوی باشد که جلا و زرق و برق طلا و جواهر به چشم نیاید. باید رنگی انتخاب شود که به جلوه بیشتر ویترین کمک کند. رنگ های تیره معمولا در نمایش طلا و جواهر بهتر می توانند عمل کنند. با این حال برخی از افراد فضای سفید و روشن دلباز را برای تصمیم گیری هنگام خرید را ترجیح می دهند. نکته مهم عدم افراط در استفاده از رنگ های طلایی و نقره ای و … می باشد. در هر حال استفاده به جا از این رنگ ها در بخش هایی که بر ویترین فروشگاه تاثیر نمی گذارد در زیبایی و ایجاد فضایی لوکس موثر است.

نمای بیرونی مغازه جواهر فروشی: توجه به نمای بیرونی یک فروشگاه جواهرفروشی اولین قدم در جذب مشتری به داخل فروشگاه می باشد. نمای مغازه جواهر فروشی می تواند با طراحی ویترین بیرونی تکمیل شود. متریال مختلف با توجه به سبک طراحی داخلی  آن برای دیزاین سردر ورودی و ویترین ها به کار برده می شود. به همراه نورپردازی حرفه ای می تواند به بهترین نحو فروشگاه شما را به یک برند حرفه ای در این صنف تبدیل کند که همیشه و برای سال های سال در یاد بماند.

دکوراسیون داخلی جواهر فروشی
دکوراسیون داخلی جواهر فروشی

مواد و مصالح مناسب در دکوراسیون مغازه طلا و جواهر فروشی: طراحی مغازه جواهر فروشی باید به نحوی باشد که توجه هر عابری را به خود جلب کند و قدرت این را داشته باشد تا مشتریان شما را افزایش دهد. انتخاب مواد و مصالح مناسب باعث افزایش جلوه ی ویترین های مغازه می شود و صد در صد فروش شما را بیشتر می کند. در طراحی دکوراسیون مغازه جواهر فروشی علاوه بر ویترین ها باید به دیگر جنبه ها مثل سقف، دیوار ها و زمین توجه کرد و بهترین مدل را برای آن ها در نظر گرفت تا تمامی آن ها در کنار یکدیگر بهترین جلوه را نمایش دهند.

دکوراسیون داخلی جواهر فروشی
دکوراسیون داخلی جواهر فروشی

*** در دنیای مدرن امروزی یکی از مسائلی که بسیار حائز اهمیت میباشد، زیبایی محیط اطراف ما است. انسان امروزی، با تمام فشارهای کاری و غیره، به دنبال بهانه ای برای آرامش بیشتر است و یکی از این عوامل میتواند محیط زیبا باشد.برای خلق یک محیط دلچسب، چه در خانه و چه در محل کار، نیاز به صرف هزینه بالا نیست. میتوان حتی با یک تغییر کوچک هم محیطی زیبا را خلق کرد. اما این تغییرات نیازمند داشتن ذهنی خلاق و هنرمند هستند. در حقیقت اگر میخواهید از دکوراسیون منزل و یا محل کارتان لذت ببرید و در عین حال برای خلق این زیبایی هزینه گزافی را هم پرداخت نکنید، با متخصصین دکوراسیون داخلی تماس بگیرید تا زیبایی به همراه امنیت برای مغازه خود داشته باشید ***

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید